Monday, November 14, 2011

WHAT A FUCKING WASTE.

First things first, WASTECHESTER IS A LAZY FUCK.

Tsk...tsk...I almost let this slide...ALMOST, until you decided to bitch move delete posts calling you out & bring back your lame ass facebook page. Let's see if you'll copy and paste this blog post too you lazy little fuck. Pull ya pants up bitch!



Does the bottom line ring a bell anyone? Haha hint* hint* look at our header...

I don't know how you can walk around these streets knowing what a fucking hoax everything you run is, but with our fans at least there is some hope in seeing your ass getting fucking kicked. But in a gesture of kindness, ironically enough, I'm going to dedicate today's additional Music Mondays post to you. :)
Smile cuz you're on Creepy Fucking Candid Camera!!



So my filthy friends at Street Carnage brought this poser fuck to my attention last week. They were right when they called you a bunch of fags. I could care less about what you do and what you find on the fucking internet. Hell, we spend half our time boosting shit that's out there too. But when real dudes such as FADEDSTREETS, LASTNIGHTSPARTY, TITTYCITTY (the REAL Titty Citty), FRONTARMY, & STREET CARNAGE come out with rad shit, just give credit where credit is due. Easy bake oven right?

Apparently not.

See if any of the posts below look familiar to you...

HIS POST:

OUR POST: http://creepstreet.blogspot.com/2011/10/manwolf.html
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HIS POST:

OUR POST: http://creepstreet.blogspot.com/2011/11/best-sex-scene-ever.html
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HIS POST:

OUR POST: http://creepstreet.blogspot.com/2011/11/she-loves-penis.html
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

HIS POST:

OUR POST: http://creepstreet.blogspot.com/2011/11/again-i-do-not-want-daughters.html

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

See if any of the below look familiar as well...




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
US circa 2006...


HIM circa suck my fucking dick...


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 And here's the one that takes the fucking cake hahahahaha...




-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

You may CONFUSE your fans having them believe in your phony shit but you ain't phasing none of us. You stupid lazy cunts, the Creeps don't sleep and neither should you. Seriously how the fuck is Mahopac a part of NY anyway?! I am not as polite nor as smart as the others you rip off. I hate having a rad weekend back home in NYC and having to come back to dealing with people all around hitting me up asking me if I'm gonna kick this dudes ass. Trust me I'd rather be in fucking bed then airing you fools out mannNnn! And since I'm in bitch mode right now (last time I promise haha fingers crossed)

– who the FUCK are THESE guys?!



Yo Imma let you finish but umm... bossmobbsnagz be a real dad and take care of your kids...
"YOU DON'T LIVE THAT LIFE".

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Listen here though folks. Nothing new is under the sun. Shit gets recycled, we're all into the same fucking shit. We're not trying to claim no originality bullshit, we just want people out there to know what's up. But SOMETIMES...things just get a little too weird...and that's when I say:



What you all are into is all up to you, and much respect to that. Most of our line takes pride in flipping shit for Christ's sake! But more importantly we take pride in you guys – you help make us what we are. Accept no fucking imitations. Advice of the day: if you feel like you ain't doing something right, you aren't so grow some fucking balls, man the fuck up, and come correct. Okay I'm done. For now. Love you all.



Here's a toast to the douchebags!



Creep Street NOT APPROVED! SHUT 'EM DOWN!

14 comments:

commodore sixty four said...

Wow this crumb bum's a joke stealer and plagiarist this agression will not stand man.

marclerouxxx said...

Seriously like yeah the posts whatever but how the fuck do they get away with using Front's photos?? The photographers and I bet even Front easily have a law suit. That's fucking pathetic.

DVDAMOMMY said...

who the fuck honestly cares. creep street sucks just as bad as wastechester. and front sew them for what. ITS A FUCKING BLOG. you bloggers are fucking intense.

webebloggin said...

Hey remember when the whites stole everything and made america. Well, wastechester is america and your the indians. Go back to california and smoke some kind bud in a tree house or some shit.

CREEP STREET™ said...

DVDAMOMMY: life is like a circus, IN-TENTS. Get it? If Wastechester sucks it's because they get it from us...oh the irony! Stop being one of those who cares people and just go with the Monday hate! dayaMmmmm

CREEP STREET™ said...

Webebloggin: the problem is we're out of trees... :( Hahaha if Wastechester is America then you should go back to Canada.

Riku said...

Dude, check out:

http://www.copyscape.com/

Put your url in the search box and find whats up. See who's copying you.

Also, check this out:

http://www.copyscape.com/respond.php

Good luck. Douche bags must die!

Anonymous said...

what happened to their facebook page???

joe femia said...

is this really coming from the doods who steal everything that creates their clothing. FUCK OFF HOMOS.

CREEP STREET™ said...

Joe, your mother doesn't love you.

Pete said...

They didn't bite. They swallowed.

JAYCINISTA said...

"your mom don't love you."

bahahaha.

but really tho what can ya do but expose the phonies.

Anonymous said...

Mate, your whole 'brand' seems to be ripped from a Misfits t-shirt, what are you complaining about?

CREEP STREET™ said...

Hi "Anonymous" –

Guilty as charged the Misfits fucking rule! :)

As for the latter statement, I don't want anyone to get it twisted. I like people. Hell if people are into the same shit I get excited. I'd rather party with you than smash a beer in your face.

Our "brand" didn't invent the wheel. We ain't claiming it either. We're all hypocrites but know that this is about something different. When you see the kid at school buying everything you own, trying to walk & talk like you, and even going about town claiming that shit - it's extremely fucking annoying. And this 2 week old post was just a bitch session about it.

That's all.

Perhaps this will explain things better from a better perspective:

http://www.putthatshitonthelist.com/2011/11/photography-is-fraud-stealing-other.html

It's not what you do, it's how you do it. All of you are right – it is the internet, it ain't that serious. But you can live life on your feet or on your knees. Choose wisely.

Peace love & humptiness to all of you.

-Stay Creepin.'